english version Kontaktujte nás

Archiv novinekNOVINKY

Pojďte s námi měnit svět náboru!

Pojďte s námi měnit svět náboru!

Chceš pracovat na perspektivních pracovních pozicích? Rád/ráda hledáš nové přístupy s využitím sociálních sítí jako je Linkedin, Facebook nebo Twitter? Baví Tě nové technologie a mluvíš dobře anglicky? Pokud ano, toto je nabídka pro Tebe.

Více čtěte zde >>
Představení Michaely Ečerové

Představení Michaely Ečerové

Pokračujeme v představování klíčových členů našeho týmu. Michaela je naše odbornice na "lovení" analytiků do risku, crm, financí nebo collection. Co o sobě prozradila?
Více čtěte zde >>
Personální bezpečnost - Zaměstnanci jako bezpečnostní riziko

Personální bezpečnost - Zaměstnanci jako bezpečnostní riziko

Přinášíme vám odborný článek Ivany Spoustové, externí spolupracovnice Personal Connect.
Více čtěte zde >>
Rozhovor s Alexandrou Lemerovou v novém vydání Výjimečných žen

Rozhovor s Alexandrou Lemerovou v novém vydání Výjimečných žen

Přinášíme Vám nový rozhovor s Alexandrou Lemerovou z časopisu Výjimečné ženy. Chcete-li se o ní i o společnosti dozvědět více, podívejte se na něj!
Více čtěte zde >>

Outsourcing vybraných procesů

Uvolníme Vám ruce. Můžete se zaměřit na klíčové procesy svého podnikání.

Společnostem, které nemají personální útvar, případně ani personalistu, nebo se rozhodly část HR procesů vyčlenit ze své společnosti, jak se již nyní často praktikuje pro oblast účetnictví a mezd, nabízíme  služby ve vybraných oblastech HR dle potřeby nebo formou ucelené služby - outsourcingem. V našem pojetí se jedná o vytvoření “Střediska personálních služeb” pro našeho zákazníka.
 
Nejedná se o pouhé nahrazení interního zdroje, zdrojem externím, ale o službu s vysokou přidanou hodnotou. Outsourcingem personálních služeb získáte pomoc a rady, nikoli pouze jednoho personalisty, ale více odborníků, z nichž každý má praxi a zkušenosti v různých personálních, business, či právních oblastech.
 

Středisko personálních služeb zahrnuje:

  • Základní služby (HR Retainer services) – pravidelná aktualizace zaměstnaneckých kontraktů a jejich, interních směrnic a dokumentů vyžadující zákonem a potřebami firmy, HR formuláře, příručky a pod. Podpora procesu změn v pracovních kontraktech, pracovním zařazení zaměstnanců, při nástupu a odchodu zaměstnance.
  • Nábor zaměstnanců – primárně z procesního pohledu - plánování náboru, kde hledat kandidáty (inzerce, sociální sítě, doporučení, reference), jak definovat požadavky na kandidáta, jak nastavit nábor včetně testů, AC a pod. Tento proces se nedá kompletně přenést na dodavatele.
  • Rozvoj zaměstnanců – motivační programy, talent management, zaměstnanecké benefity, hodnocení se zpětnou vazbou, nastavování cílů, program nástupnictví.
  • Vzdělávání – považujeme za samostatnou ucelenou oblast. V současné době je preferován program nikoli forma jednorázových kurzů, jak to mu bylo v nedávné minulosti, ale soustavné a postupné vzdělávání „step by step“ tak, aby bylo systémově kompletní a ucelené. Tento koncept se týká nejen vzdělávání v oblasti soft skills, ale i oblasti hard skills. Pro koncept postupného vzdělávání jsou navrhovány modely jednotlivých, na sebe, v logické struktuře, navazujících bloků, rozvojových aktivit (tréninků, školení, seminářů workshopů).
 
Klient si může vybrat všechny moduly, nebo si vybrat jenom některé, které považuje za prioritní, jak z pohledu kapacitního, situace ve firmě, potřeby získat rychle a dlouhodobě know - how a pod.