english version Kontaktujte nás

Archiv novinekNOVINKY

Pojďte s námi měnit svět náboru!

Pojďte s námi měnit svět náboru!

Chceš pracovat na perspektivních pracovních pozicích? Rád/ráda hledáš nové přístupy s využitím sociálních sítí jako je Linkedin, Facebook nebo Twitter? Baví Tě nové technologie a mluvíš dobře anglicky? Pokud ano, toto je nabídka pro Tebe.

Více čtěte zde >>
Představení Michaely Ečerové

Představení Michaely Ečerové

Pokračujeme v představování klíčových členů našeho týmu. Michaela je naše odbornice na "lovení" analytiků do risku, crm, financí nebo collection. Co o sobě prozradila?
Více čtěte zde >>
Personální bezpečnost - Zaměstnanci jako bezpečnostní riziko

Personální bezpečnost - Zaměstnanci jako bezpečnostní riziko

Přinášíme vám odborný článek Ivany Spoustové, externí spolupracovnice Personal Connect.
Více čtěte zde >>
Rozhovor s Alexandrou Lemerovou v novém vydání Výjimečných žen

Rozhovor s Alexandrou Lemerovou v novém vydání Výjimečných žen

Přinášíme Vám nový rozhovor s Alexandrou Lemerovou z časopisu Výjimečné ženy. Chcete-li se o ní i o společnosti dozvědět více, podívejte se na něj!
Více čtěte zde >>

Reference

O nás

Pomáháme svým zákazníkům nacházet a získávat vhodné lidi pro kritické oblasti jejich podnikání. Rádi pracujeme na případech, kdy se nikomu jinému nepodařilo najít správného člověka a často jsme až my tím, kdo si s takovým zadáním poradí. Desítky lidí, které jsme zákazníkům přivedli, dnes velmi úspěšně působí na pozicích, jakými jsou provozní ředitel (Chief Operation Officer), obchodní ředitel (Chief Sales Officer), manažer pro řízení vztahů se zákazníky (Head of CRM), ředitel pro strategii či key account manager s odpovědností za rozhodující část byznysu - a to ve finančních institucích, IT firmách, v průmyslových podnicích, logistických centrech i firmách z dalších oborů. Máme zkušenosti s poskytováním služeb v celém CEE regionu.

Jsme vyhledávaným partnerem i tam, kde náš zákazník řeší záležitost natolik důvěrnou, že výběrové řízení musí fungovat v utajeném režimu a kandidátovi tak není možné až do poslední chvíle sdělit, o jakého zaměstnavatele a pozici se jedná. I v takových situacích umíme získat špičkové a sebevědomé kandidáty, kteří na podobné jednání obvykle nepřistupují.

 
 
VELUX Slovensko s.r.o.

VELUX Slovensko s.r.o.

Pomoc s rozvojem prodeje na slovenském trhu

Nadnárodní skupina zabývající se výrobou střešních oken a souvisejících produktů, která chtěla lépe využít potenciál slovenského trhu, který skýtá mnoho příležitostí, ale kde dodavatelé čelí ostré zahraniční konkurenci orientované na nízkou cenu.

 

Z úvodní analýzy vyplynulo, že klíčem k úspěchu je v tomto případě osobnost obchodního ředitele. Bylo zřejmé, že nestačí „běžný“ profesionál schopný řídit prodej, ale že VELUX potřebuje výraznou osobnost, která dokáže:

 

  • přinést a prosadit specifickou strategii pro slovenský trh,

  • nadchnout, motivovat a dobře řídit členy obchodního týmu.

 

Bylo tedy zapotřebí podrobně definovat osobnostní profil kandidáta, v dalším kroku pak najít lidi, kteří by takovým požadavkům přesně odpovídali, a motivovat je k zájmu o uvedenou pozici. Personal Connect tedy identifikoval kandidáty, u nichž byla vysoká pravděpodobnost, že zvládnou požadované zadání a zároveň perfektně zapadnou do firemní kultury společnosti VELUX. Zákazník si ke své spokojenosti vybral již v prvním kole. Prodejní výsledky slovenské pobočky potvrzují, že zvolené řešení bylo správné.

 

VELUX Slovensko s.r.o. spolupracoval s Personal Connect na obsazení pozice Sales manager pro Slovensko. Během této spolupráce se Personal Connect prokázal jako spolehlivý partner, který plní své úkoly včas. Jak znalostí, tak komunikačních schopností jejich konzultantů si velmi ceníme. Společnost je schopna vyhovět potřebám a očekáváním svých zákazníků. Můžeme Personal Connect vřele doporučit jakožto solidního obchodního partnera,” řekla Anna Dudzińska, regional HR manager ve společnosti VELUX.

 
velux.sk
 
Duke Manufacturing C.R. s.r.o.

Duke Manufacturing C.R. s.r.o.

Testování kandidátů v konkrétních situacích

Americký výrobce zařízení pro řetězce restauračních zařízení, školy a instituce provozuje v Jažlovicích u Prahy distribuční centrum pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky. Bezchybné fungování tohoto centra má kritický význam pro aktivity DUKE MANUFACTURING v těchto částech světa.

 

Postupně se ukazovalo, že výběr správného kandidáta na místo manažera logistiky je překvapivě obtížné. Řada kandidátů se totiž prokazuje působivým CV a je perfektně připravena na pohovor, nicméně jejich schopnost reálně zvládnout některé konkrétní situace tomu neodpovídá.

 

Personal Connect proto připravil Assesment centrum, které umožnilo prověřit schopnosti kandidátů v simulovaných situacích velmi podobných těm, se kterými se budou setkávat v praxi, a které zároveň ukáže, nakolik je jejich manažerský styl vhodný pro prostředí DUKE MANUFACTURING.

 

To zahrnovalo:

  • Sestavení seznamu klíčových kompetencí - schopností, rysů a vlastností vyžadovaných od manažera logistiky

  • Navrhnutí pracovních situací pro testování jak odborných znalostí, tak osobnostních rysů a vlastností i schopností organizovat práci, spolupracovat, řídit, přiznat si neúspěch a poučit se z něj apod. Simulované pracovní úkoly obnášely např. vypořádání se s výsledky auditu, jednání s vedením firmy, jednáni s podřízeným, přesvědčování kolegů apod.

  • realizace AC, částečně v češtině a částecně v angličtině.

  • Zapojení kolegů, kteří pak budou se manažerem logistiky reálně pracovat do role hodnotitelů

 

Během první vlny testování se ukázalo, že žádný z kandidátů, které DUKE MANUFACTURING zvažoval, potřebám společnosti nevyhovuje. Proběhlo tedy testování dalších uchazečů, ale opět se nepodařilo identifikovat takového, kterého by bylo možné na základě výsledku testů jednoznačně doporučit. Firma Personal Connect tedy dále pracovala s managementem DUKE MANUFACTURING a pomohla najít interního kandidáta, který v testech obstál a jeho práce na pozici manažera logistiky potvrdila, že se jednalo o správnou volbu.


Díky zapojení metody AC do výběru jednoho z klíčových zaměstnanců, byl výběr efektivnější a spolehlivejší. Společnost Duke se rozhodla tuto metodu pravidelně používat pro výběr svého nejvyššího managementu.

 

dukemfg.com
 
Kandidáti hledající nové pracovní uplatnění

Kandidáti hledající nové pracovní uplatnění

Kariérní poradenství

Kariérnímu poradenství se věnujeme relativně krátkou dobu, ale i tak se nám podařilo najít nové uplatnění již několika kandidátům. Kandidátům pomáháme najít další směřování v kariéře, připravujeme je na pohovory, spolupodílime se na úpravách životopisu a motivačních dopisů, pomáháme s přípravou na jednání o pracovním kontraktu, představujeme klienty potenciálním zaměstnavatelům. S některými klienty pracujeme i na rozvoji jejich komunikačních dovedností.

Zkušenosti jednoho z našich klientů: »Na začátku jsem si myslel, že rozvoj komunikačních dovedností v mém případě není nutný. Záhy jsem pochopil jak „rozpačitě a nejistě“ působím při pohovorech, když se ucházím o pracovní místo. Bylo (je a bude) nutné zdokonalovat oční kontakt, tvořit krátké věty, mluvit pomaleji a dynamicky, zřetelně artikulovat… Začal jsem takto komunikovat i v běžném životě, což „skokově“ pozitivně změnilo moje komunikační dovednosti.«

 

Jedna  naše další klientka okomentovala naše služby následovně: »Když jsem hledala novou profesní příležitost, velmi mně pomohly konzultace s Alexandrou Lemerovou, kdy jsem si ujasnila jakou práci hledám, co mohu nabídnout, jaké jsou mé kvality a jak o nich přesvědčit budoucího zaměstnavatele. Uvítala jsem také diskusi nad mým profesním životopisem a na téma jak nejlépe sladit rodinný život s profesní kariérou. Následující schůzky a povídaní si nad konkrétními pracovními nabídkami mi pomohly utřídit si priority, pojmenovat pro a proti, formulovat otázky a strategii pro následné osobní pohovory. Také díky Alexandře Lemerové jsem vhodnou pozici našla během několika málo týdnů

 

Tyto služby jsou šité na míru a každý klient může využívat to, co potřebuje nejvíce, aby co nejdříve našel nové uplatnění. Průměrná doba takové spolupráce je cca 3 -6 měsíců.