english version Kontaktujte nás

Archiv novinekNOVINKY

Pojďte s námi měnit svět náboru!

Pojďte s námi měnit svět náboru!

Chceš pracovat na perspektivních pracovních pozicích? Rád/ráda hledáš nové přístupy s využitím sociálních sítí jako je Linkedin, Facebook nebo Twitter? Baví Tě nové technologie a mluvíš dobře anglicky? Pokud ano, toto je nabídka pro Tebe.

Více čtěte zde >>
Představení Michaely Ečerové

Představení Michaely Ečerové

Pokračujeme v představování klíčových členů našeho týmu. Michaela je naše odbornice na "lovení" analytiků do risku, crm, financí nebo collection. Co o sobě prozradila?
Více čtěte zde >>
Personální bezpečnost - Zaměstnanci jako bezpečnostní riziko

Personální bezpečnost - Zaměstnanci jako bezpečnostní riziko

Přinášíme vám odborný článek Ivany Spoustové, externí spolupracovnice Personal Connect.
Více čtěte zde >>
Rozhovor s Alexandrou Lemerovou v novém vydání Výjimečných žen

Rozhovor s Alexandrou Lemerovou v novém vydání Výjimečných žen

Přinášíme Vám nový rozhovor s Alexandrou Lemerovou z časopisu Výjimečné ženy. Chcete-li se o ní i o společnosti dozvědět více, podívejte se na něj!
Více čtěte zde >>

Novinky

Personal Connect je v ClouduZpět

Personal Connect je v Cloudu

Přechodem k účetní firmě Účetnictví on-line, s.r.o.(UOL) naše společnost završila přechod do Cloudu.

Naším cílem je poskytovat služby co nejefektivněji a s maximální dostupností pro naše klienty, obchodní partnery i kolegy. Chceme podporovat prostředí šetrné k přírodním zdrojům, s minimální spotřebou. Snažíme se maximálně soustředit na naše klienty, ne na podpůrné procesy, jako je provoz serverů, sítí, licence SW a ostatní infrastruktury. Na druhé straně se snažíme využívat výdobytky nejmodernějších technologií, včetně komunikačních nástrojů ve prospěch našich klientů. Stejné služby a postupy, které nabízíme našim externím partnerům, uplatňujeme i sami interně, abychom sami na sobě dokázali odzkoušet přímý dopad na koncového uživatele.

Prvním krokem byl přechod do prostředí Google Apps. Ve spolupráci s partnerem společnosti Google jsme přenesli mailový server, kalendáře i sdílení dokumentů do prostředí Googlu Apps. Pro potřeby vlastní komunikace, jak v interním týmu, tak i s některými klienty a kandidáty, jsme začali využívat komunikační nástroje z prostředí Google+, včetně služby Hangout. V maximálně míře se snažíme využívat i kancelářských nástrojů, které nabízí Google Apps. Cloudové prostředí a vybavení chytrými telefony a tablety nám umožňuje pracovat odkudkoli, a kdykoliv je potřeba se všemi dostupnými informacemi.

Jak postupně naše firma roste, obdobný typ služeb a komunikace hledáme i u našich subdodavatelů. Procesy, které nejsou klíčové pro naše podnikání, se snažíme pokrýt externě pomocí outsourcingu. To byl i důvod výběru nového partnera pro oblast účetnictví a mezd. Vybraná firma UOL, je nejenom schopná zpracovat účetnictví a mzdy, ale zároveň nám zajišťuje on-line vzdálený přístup do účetnictví včetně svozu dokumentů, čímž jsou naše data v systému vždy aktuální s možností on-line analýz. Vše podpořeno kvalifikovanými službami a silnou zákaznickou orientací, která je i naší prioritou pro práci s našimi klienty, je dalším krokem k přiblížení se naší vizi: Vytváření přidané hodnoty propojováním firem a lidí.